OBSŁUGA URZĄDZEŃ OBCYCH
- Wsparcie techniczne
- Zarządzanie rozwiązaniami
- Certyfikowane urządzenia
pigułka informacji - istotne cechy rozwiązania
Oferujemy wsparcie techniczne także dla rozwiązań Palo Alto Networks, które nie zostały zakupione w Fortecy
Poratujemy w potrzebie
Najpierw poratujemy w potrzebie, a potem wspólnie zastanowimy się, co zrobić, żebyś mógł znaleźć spokój i zaznać nieco wytchnienia pod opieką Fortecy.
Jeśli potrzebujesz pomocy, wsparcia, czy konsultacji nie patrz na to, że kupiłeś PANW gdzie indziej – nigdy nie odmawiamy pomocy.
Zarządzanie rozwiązaniami
Możemy dużo więcej niż wyciągnąć pomocną dłoń. Możemy wziąć na siebie odpowiedzialność za całościowe lub częściowe zarządzanie Twoimi rozwiązaniami PA.
Oferujemy cykliczne testy BPA - Best Practices Assessment, żebyś miał pewność, że Twoje urządzenie jest poprawnie skonfigurowane.
Możesz z nami również przeprowadzać regularną ocenę stanu bezpieczeństwa sieciowego organizacji poprzez testy Security Lifecycle Review (SLR).
Wiemy jak pomóc
Prawdziwego partnera poznajesz w biedzie – możesz liczyć na pomocną dłoń Fortecy
Od incydentalnego wsparcia do usługi pełnego zarządzania.
Bieżące wsparcie, cykliczne test BPA czy SLR,
wiedza i doświadczenie certyfikowanych fortecowych inżynierów Palo Alto Networks
Wszystkie rozwiązania PA dostarczone przez Fortecę są pod opieką naszych inżynierów. Kupując z nami rozwiązania Palo Alto masz pewność sprawnego wsparcia technicznego certyfikowanych inżynierów.
To tylko "pigułka" najistotniejszych informacji o obsłudze urządzeń obcych. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, to najlepiej będzie porozmawiać lub wymienić się mailami.
Kontakt
Skontaktuj się z nami poprzez czat lub zadzwoń do nas już teraz
Adres
ul. Brukowa 12
91-341 Łódź
Biuro Handlowe
ul. Gen. Sułkowskiego 29a Łódź
Telefon
+48 579 647 639
+48 665 489 400
Biuro czynne
- Pon - Pt
08:0016:00